vi står där vi stod minns det som igår första gången du log som om jag snubblade pladask på marken och bara dog


http://src783.blogspot.com/
Men hallåå, hade nästan glömt bort min lilla blogg.. okej, inte riktigt har bara haft väldigt mycket att göra och typ ingen ork. Men nu är jag typ baack (hahah har varit borta sedan igårmorse, vadå patetisk liksom?)
Jajaa, har firat linnsan idag, men spöregn, åska och värsta stormen så blev det ändå en bra dag.
Har fotat en massa så kan berätta mer om det i typ ett inlägg senare.
Jajaa, ska göra te nu sen se true blood (saknar andra avenyn - snyft!!) pussssss.



- det var ett år sen men jag minns det som igår, det var början på allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0