sug ut allt mitt blod, det finns ändå inget hjärta kvar


http://insearchoflittlesadie.blogspot.com/
Men hallåsöton! Ligger just nu här uppe på mitt lilla loft här i stugan. Kom fram vid tre någongång, packade upp, hyrde skidor och hela shuderullan, handlade och allt sådant trams.
Känner mig rätt död efter natten, sov kanske en timme eller något.. mådde inte alls bra. Men nu är det ok.
Mamm's står och håller på med maten, jag är döhungrig! Så blir snart käk sen blir det en lugn kväll, har paxat tvn för att se aa & tb, nörd? ohyes! HAH, jaja skönt att komma ifrån vår lilla skitstad, men ser inte alls fram emot backen imorgon.. men det löser sig väl.
Bror kom hem från afrika idag, saaaaknar honom. Synd att vi inte kan ses nu liksom, men det blir när vi är hemkommna.
Ha en fin kväll nu, njut av påsklovet och ni som inte har lov, jaah ni får bara stå ut HA! P U S S G U R K A


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Godmorgon solstråle

Hoppas det går bra i backen idag, är det sol så passa på att få lite färg i ansiktet så har du fått ut nåt positivt med resan = )

Jag ska träffa vår käre bror idag, äta lite och hälsa på mormor. Ska försöka luska ut vad han har köpt till er i Afrika.

Älskar er vi hörs ikväll.

Pusss

2010-04-01 @ 08:23:46
Postat av: LOUISE

syster: Hallå, är nysshemkommen. Vädret har varit skit idag, bloggar mer om det sen. Så rätt tråkigt.

Du får hälsa bror o ulla från mig. saknar er. vera hälsar, :) puuussss

2010-04-01 @ 12:07:46
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0