storstadsidyll


tagen av emm's i österrike last year
Klockan är tjugo över tre och än så länge idag så har jag hunnit duscha, kolla bloggar, fixa massa låtar till mp3n och käka. Sen har jag även provat mina shorts syster hade köpt till mig, taaaaaaaack!♥ Och plattat mitt hår med mina nya plattång, (eftersom att min hade gått i sönder för tredje gången. Fick dock en ny i samma sort tillbaka, najs!)
Låter inte fullt så bra som jag hade hoppats på. Har hållt på med dem där låtarna i typ mer än en timme nu.. Så nu måste jag börja packa, tömma kameran och allt det där jag skrev innan jag skulle göra.
Om någon undrar så är det till idre jag for iväg till imorgon, mot min vilja. Så är tvingad dit, låter inte det såååhäääär kul i era ögon? HAH, neh fyfän.
PUSSSSSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0