show me what you got


pic; the cobrasnake, denhär bilden gör så att jag vill skaffa gult nagelack!
Galen dag i skolan, nu lyssnar jag massa pepp musik och lite annat roligt. Ikväll sviker linn mig än en gång och drar till lund så blir inget idoltittande ihop som alltid annars hahah. Men trots allt så är inte eddie älskling med, (jaaa, jag har fortfarande inte släppt det. Det känns ärligt tomt och konstigt utan honom. Glömmer det hela tiden, it's so sad! hah..) Jaja, får se vad som händer ikväll. Vad ska ni göra? PUSS.
ps. Sjukt tråkigt med inga komentarer, ni är ändå ett par stycken som läser.. ;)

Kommentarer
Postat av: Storasyster Anna

För dåligt att ingen skriver haha. Du är finast, älskar din blogg. Ser alltid fram emot att läsa dina inlägg. Älskar dig Puss

2009-11-20 @ 18:08:34
Postat av: louise

svar till syrran: ellerhur haha, ;) tack syster, älskar dig.

2009-11-20 @ 19:32:44
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0