i will try to be strong


pic; unknown
Godmorgon på er, sovit gott? Själv har jag sovit rätt så gott, blev 8 timmars sömn.
Gårkvällen var super, hade riktigt kul med M & E. Blev massa glögg och lite julkäk, fotografering ute i blåsten och massa snack. Tur att man har folk som gör så att man inte tänker så mycket på sådana jobbiga saker. + på det.
Sen drog väl dom vid tolv, och sen satt jag uppe och kollade på en sjukt bra film på ettan. Och somnade först lite över två. Men jag överlever. Storasyster var också här igår, så hon sov över och idag ska vi dra ut på julskyltning och lite annat. Säger som så att om inte syster skulle varit här så skulle jag inte följt med hah.
Jaja, nu har jag precis duschat så måste fixa mig. Sen blir det frulle. Ha en fin första advent. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0