just to hear you breath is everything to me


pics; linn, bussen, linn, jag, sjukt gott käk, bella, edward, jake.
Denna kvällen har varit underbar. Jag och linn käkade på harmony. För mig blev det kycklingspätt med chillisås. Mumma. Sen hämtade vi ut våra biljetter och köpte lite gottis. Sen fick vi sällskap av edward, bella och jacob på bioduken. Det var underbart. Går inte seriöst inte att förklara. Den var hjärtskärande och fantastisk. Man skrattade lite, men grät mest. Och gud vad jag grät, satt kvar när filmen var slut och grät till och med. Vill bara se den igen, kan inte sluta tänka på den inprinsip. Jag tyckte lätt att den var bättre än den första, ettan. Vi ska förmodligen se den i veckan en gång till. 
Nu får vi se vad vi hittar på, hoppas ni har haft en underbar lördag. PUSS.
 

Kommentarer
Postat av: A

Aaaw gud vad mysigt! haha jag ska se den på torsdag tror jag!! i´m så excited!!! hahah pöss // A

2009-11-22 @ 13:19:45
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: VivianN'

är jag snart den enda som inte har sett den:o?!?!

2009-11-22 @ 17:55:21
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0