090309

 

Hallåcharmtroll! :)
Ute skiner solen, härligt!
Har haft jätte ont i huvudet idag, men blev lite bättre nu när jag tog en kopp kaffe, gjorde förresten en riktigt god macka till mellis idag. Den innehöll; rocola, vanlig skinka, ost, stekt skinka och tomat, riktigt gott, prova det tycker jag! :)
Annars så har dagen varit lite sådär, har/hade en ful-dag, inte med mina kläder eller så, men mitt hår ville inte vara som jag vill att det skulle vara, hahh, ett stort problem.
Jajja, nu ska jag göra mig en kopp kaffe och kanske kolla igenom lite plugg om jag orkar.. känner mig inte så pigg på det hahh, ;) Lägger i alla fall upp dagens sen,
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0