29/3 - 09 KÄRLEK TILL MAX - EN DAG JAG ALDRIG GLÖMMER

Hallåååsnyggon! :))))))))
Seg bloggning idag, men som ni kanske vet så har jag ju varit iväg och sätt äälsklingarna (E.M.D).
Kan berätta lite om det:
Jag och Linn hade bestämt att vi båda skulle gå upp klockan kvart i åtta, och sen ta bussen in fem i halv tio. Så jag vaknade då, men sen så somnade jag såklart om. Men kvart i nio så vaknade jag och käkade frulle, hoppa in i duschen och gjorde mig i ordning. Sen hann vi ju inte med bussen, men mamma sjusade oss. Så kvart i tio så var vi på Valen, och då var det drygt tre timmar tills dom skulle komma. Och då var det vi och ett annat snällt gäng som var där. Sen tog vi det lite lungt, köpte kaffe och lite sådant. Sen när klockan närmade sig 11 (?) så började dom fixa med scenen. Sen började de komma fler folk. Sen efter sjukt lång tid så var äääntligen scenen & stängsel uppe. Så vi hade fått våra platser, så vi stod aldra längst framme. Sen stod vi där i drygt en och en halv timme. Sen kom deras maneger och började snacka lite. Sen kom Erik hjärtat in och skulle testa pianot. Sen började dom spela skivan som bakgrundsmusik, och då var det ungefär 45 minuter tills dom skulle komma in. Så då stod vi där och sjöng till alla låtarna. Sen när klockan äntligen var 13.00 så kom dom in, gud vad jag skrek och grät. Så började dom sjunga Alone, Erik spelade och sjöng och Mattias och Danny sjöng. LOVELY. Sen fortsatte dom med Jennie let me love you, sen avslutade dom med Baby Goodbye. Sen var det ju signering, och då fick jag och Linn lite panik för vi hade inte köppt skivan innan. För man har alltid kunnat göra det påväg upp till där dom sitter, men såklart kunde man inte det. Och det var redan sjukt lång kö, så jag bölade som aldrig förr, var idiotsäker på att vi inte skulle få träffa dom. Så gick vi runt och letade efter dom som gick runt och säljde skivorna, men vi hittade ingen. Men sen kom en snäll mamma (som vi inte kände) och hjälpte oss. Sen ställde vi oss i kö. Och det var sjukt mycket folk. Jätte dålig luft och allt, trode ärligt att jag skulle svimma. Sen var det massa sjuka folk som typ störde sig på att jag grät och sådant!? Men sen så tillslut så kom vi där vakten stod, så då var det liksom säkert på att vi skulle komma upp till signeringen. Så kom jag då upp till bordet där dom satt. Så satt Erik först eller hur man ska säga. Så började jag små-gråta igen.
Erik: Hej sötnos!
Jag: Heeej!
Erik: Hur är det?
Jag: Bra,
Erik: varför gråter du sötis?
Jag: hahah, 
Jag igen: Kan jag få en kram? 
Erik: Det är klart,
K-R-A-M
Erik: Vi ses i sommar va??
Jag: klart :)))
Sen var det Mattias som var "nästa". 
Mattias: Hejhej!
Jag: heeej!
Mattias: vad söt du är! :)
Jag: heh, tack<3
Jag igen: kan jag få en kram?
Mattias: jadå ;)))
K-R-A-M
Sen var det Danny.
Danny: Hallå Sötnos!
Jag: Heeej!
Danny: Så söt du är då ;)
Jag: hah, tack :)))
Danny: Mår du bra?
Jag: jaadåå! :)))
Danny: bra, då ses vi i sommar då?
Jag: hah, aaah.
Danny: vill du ha en kram?
Jag: hah, aa (A)
K-R-A-M
Sen när linn också hade fått atograf och pratat och lite sådant. Så gick vi ner från scenen och kramades och grät hur glada vi var. Sen väntade vi på att dom skulle bli klara så vi skulle kunna träffa dom igen.
Så vi sprang iväg till där dom hade sin bil och sa hejdåå och lite sådant.
Efter det så gick vi runt lite i det härliga vår-vädret. Så köppte jag vårens första is latte. Fett mycket kärlek.
Sen tog vi bussen hem.

Och nu sitter jag här och lyssnar på deluxe skivan om och om igen :))))))))
Detta var min dag, den underbaraste dagen i hela mitt liv.
Grabbar fan vad lyckliga ni gör mig, ni är kärlek. Det finns inga som ni. Jag Älskar Er, nu då, föralltid.
Lägger upp bilderna ikväll, ;)
Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var den underbaraste dagen i mitt liv med. Älskar dem så sjukt mycket de gör min dag nu, då och föralltid. Fatta så kul vi kommer ha på sommarrocken!

Darrade ihjäl mig när jag kramade Danny.

Älskar dig sötis!<33

2009-03-29 @ 16:52:32
Postat av: louise

svar till linnsan: håller så med dig sötis :))))))), älskar dig! (LLLLL'

2009-03-29 @ 16:54:01
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: J e s i

guuuud vad kul! Avundsjuk jag blir :D Du har ju fått krama alla ;D

2009-03-29 @ 17:18:55
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: J e s i

Ja, men ändå, fan vad glad jag skulle bli :D förstår att du är det ;D

2009-03-29 @ 17:33:35
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: H

sv: awaw :D

ska mot tvn snart och se på oth, sj?

2009-03-29 @ 17:54:12
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: J e s i

jag är verkligen fortfarande sjukt avis!

2009-03-29 @ 17:55:28
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: H

sv: Hehe nice nice ;D

2009-03-29 @ 20:10:21
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: H

sv: Yesh, dudå? :D

2009-03-29 @ 20:24:18
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0