min julafton i bilder


En glad lillasyster med en liten del av alla hennes paketer.
Hon blev så glad när hon fick sin älskade docka att hon började gulligt nog klappa och allt, vi är sååå lika. Är precis lika hysterisk när det gäller sådant hah.
Söta syster men bara massa röda & rosa paket inprincip.
En liten inblick av vår gran, och ohyes vi har små söta discokulor i den thih.
En liten bild bara, älskar sådana röda julblommor.
Krubban fick också komma med på bild.
Mycket gott käk, julmat är såå gott fast inte för mycket hah.
Syster & pappsi.

Jaah..lite från julgranen, ljus och sådär ni vet.
Stjärnanis, luktar grymt gott kan jag berätta.

Lite bilder från min julafton, bilder med vad jag fick kommer upp snart. (:

Kommentarer
Postat av: A

aaaw va gulligt! :D det ser inte ut som din syser på första bilden :O hahah fan va söt hon e hahah :D<33

2009-12-26 @ 21:26:54
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0