if they say why why tell them that it's human nature


Halluu, blev en liten power nap innan. Var galet trött så beslöt mig för att sova lite, men problemet är att alltid när jag sover mitt på dagen så mår jag illa när jag vaknar. Så vad tror ni inte jag gör nu liksom? Riktigt irriterande. Trots att det var flera timmar sedan jag vaknade. Och kvällsmat har jag inte heller ätit. Har i alla fall duschat. Får väl dra ner till köket och koka lite te och äta någon julknäckis (knäckebröd) eller något. Sen ska jag se house of wax på tv. Det är nog en av dom bästa skräckfilmerna jag har sätt, galet bra. Var ett år sedan jag såg den så ska bli kul att se den igen. Fast kommer nog var sjukt rädd trots att jag redan har sätt den. JAJA.
Och nu har det äntligen börjat snöa här i lilla gislöv, jag ber till gud att det lägger sig över natten thihi. Jag vill ha snökrig thihi. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Louise

jag mår också aaalltid illa när jag vaknar efter att ha sovit på dagen! >.<

2009-12-16 @ 22:38:30
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0