LAUGHING WITH YOUR PRETTY MOUTH

Hallå!
Nu har jag kommit hem från teatern, kollat OTH och ätit. Teatern var var bra, väldigt kul :) Speciellt när där var en super gullig kille med hihh.
Nu ska jag se Andra Avenyn :)
Kollar ni också på det ? Vad tycker ni ?
Förresten, har ni sätt Zlantan (baby!!!<3) skit snygga mål? Riktigt snyggt asså :)
Pusspuss


Super dålig bild som vanligt, i know.
Benfärgad tröja - JC (NY!)
Fodral som man inte ser
Svarta tjocka rippade strumpbyxor - Gina Tricot
Sen hade jag min nya kappa från Gina Tricot.

Kommentarer
Postat av: Alice

Först vill jag bara säga skit snygg outfit ! och nu vill jag bara sääga taack haha :) ska leta fram nåt extra bra tills imorgon ! :)

2008-10-05 @ 20:13:56
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0