WHERE ARE YOU NOW?

Godmorgonsötisar!
Hur är det idag ? :)
Jag har de väl rätt så bra. Var tvungen att gå upp vid åtta idag,. Eftersom att en fönsterputsare skulle komma och putsa våra fönster (?) Riktigt irriterande, hon gick och sa "Hallå hallå!" typ femtio gånger, hahh..
Jaja, mamma körde iväg och köppte bullar, gott.
Åhh..solen lyser igenom mitt fönster, så får solen i ögonen, Jaja, ska inte klaga.
Vad jag är negativ, usch louise sluta med det! Hahhah..

Idag ska jag p l u g g a idag med.. tråk!
Sen ska jag ta de lungt, kolla en film kanske, behöver det känner jag hihh.
Sen ska jag dra iväg på träning, måste verkligen idag. Var ju inte där i Måndags.
Är ju fortfarande lite förkyld, men jag får väl klara mig.

Åhh, imorgon fyller jag år lalallalalalalal! :)
Förlåt att jag tjatar mycket om de, men de är bara så himmla kul att fylla år.
Vakna upp, få massa fina paketer, äta frukost på sängen och bara myysa.
Sen ska jag åka in till Malmö för att träffa Anna, syster. Vi ska gå i stan, shoppa lite, äta lite och sådant.
Sen på kvällen så kommer hela familjen in till Malmö då, så ska vi äta på Elyseé. Mysigt värre.

Nej, nu ska jag börja med mitt renskrivande som har tagit fleeera timmar.
Pusselipusspuss

 
Bild tagen från Lisa, super fint. Ska verkligen inskaffa mig en siden kjol eller klänning. :)


Kommentarer
Postat av: Alice

skit cool bild !

2008-10-30 @ 11:17:08
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0