AND EVEN IN MY DREAMS I WANNA BE KISSING YOUR LIPS

godkvällgottfolk! :)
ååhhh..jag blir såååå less, hade skrivit ett rätt så långt inlägg, men så började internet strula så kunde inte publisera det, så tänkte jag att det skulle komma på utkast, så gjorde det de, men bara den första meningen.. :o
Jajja, gör det kortfattat, imorgon åker jag som sagt till tivoli med siss-emma. åker direkt efter skolan så kommer inte hinna blogga (om jag inte gör det i skolan förståss)
så ni får ha en jätte bra fredag.
& ring nu och rösta miljontals gånger på mina babe's, ge mig ett J-
J ge mig ett O- O ge mig ett H- H ge mig ett A- A ge mig ett N- N, ge mig ett R- R ge mig ett O- O ge mig ett B - B ge mig ett I - I ge mig ett N- N,  ge mig ett A- A ge mig ett L- L ge mig ett I- I ge mig ett C- C ge mig ett E- E
Vad blir det??
Jooo, JOHAN, ROBIN & ALICE *DUNKDUNKDUNK!*
& sen gillar jag kevin med, men alla gillar ändå han.






Kommentarer
Postat av: Alice

nämen johan suger ju xD

2008-11-28 @ 15:10:42
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Maja

Kevin & Alice borde komma i final :)

2008-11-30 @ 08:34:36
URL: http://maaajjab.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0