IT'S OVER

 bild: Elle

Hallåcupcakes! :)
Hur mår ni idag?? Själv är det sisådär.
Men jajja, får hoppas på att det blir en bra dag idag.
Måste berätta om min mardröm som jag drömde inatt.
Det var så att för några dagar sedan så drömde jag att jag blev skjuten och inatt drömde jag exakt samma dröm fast jag dog. Det var så att jag hade blivit fastbunden runt en stol av en man/kille i 28 års åldern. Det var i en källare. Han hade mörkt hår och hade mörka farliga ögon. Han riktade pistolen mot mig och jag tog snabbt mina händer för huvudet , men tog fort bort dom. Och det sista jag sa var: "fan vad snygg du är". Sen sköt han mig, och jag slutade snabbt andas, då jag kände (vet att man inte kan känna när man är död, men jag kände verkligen det. Det var som att allt hände på riktigt!!) jag blodet droppa från min panna ner över hela mitt ansikte. Állt var så obehagligt. Allt känndes så verkligt, speciellt när han sköt mot mig och jag slutade andas, det var precis som att jag slutade andas för ett tag.
Så precis när jag hade "dött"så vaknade jag och satte mig upp i sängen, klockan var kvart i fem och jag var livrädd.
Usch..
Jajja, har sätt satc hela morgonen/förmiddagen. Tänkte gå ut en runda sen :)
Ikväll blir det som sagt julfest typ.
Ska fortsätta chilla framför tv:n nu,
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Alice

Hahah jag hatar mardrömmar XD dom är bra så obehagliga right ? xD

2008-12-21 @ 13:52:40
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Matilda

:) tack!



fin bild

2008-12-23 @ 19:16:46
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0