All That You Can't Leave Behind.

Hej sötaste bloggläsare!
Här är lite vad jag hade på mig förra veckan hah.. kjolen är ny-sydd
och den rosa tjock-klänings/tröjan är köppt second hand på Eriks Hjälpen.
Hade fotat min outfit från i Måndags.. men glömde väl att spara den.
Har i alla fall köppt en hel del nytt, & fått lite av min syster-yster också,
Men är sjukt trött nu, och förkyld, så lägger upp bilder i morgon, när jag har hemstudiodag.
Ska återgå till Idol nu.. riktigt kul att det äntligen har börjat igen.
Puss&Kram.



   

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vad fin blogg du har :) riktigt fin asså, du får ge mig tips, haha <3

2008-09-03 @ 20:55:31
URL: http://jennipalm.blogg.se/
Postat av: charlotte

oh redigt snygg design. jag gillar!jag skulle också behöva någon ny design;)

sen måste jag säga att jag gillar dina kläder.! snyggt snyggt!:)

2008-09-03 @ 21:12:21
URL: http://ccharlottel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0