SUNDAY20



Hej på er! Ligger just nu ute på trädäcket med lite skönt i lurarna, dricker kaffe och pressar kroppen mot solens strålar. Inte helt fel en söndag som denna. Har dock lite plugg som väntar på mig där uppe men det tar vi tag i senare.
Vad har hänt de senaste dagarna då? Jo, i fredags blev det dejt med prinsen, häng i stan och därefter bio. The lucky one, otroligt mysig film. Typisk kärleksfilm, men det är väl aldrig fel? Tyckte om allt med filmen, men fastnade verkligen för ljuset. Något jag tycker har stor betydelse för en film. 
Igår träffade jag mina tjejer, var hur mysigt som helst. En massa snack och skratt som vanligt. Har saknat dom till tusen så var verkligen super att äntligen få träffas igen. 
Nu ska jag återgå till att njuta av vädret, pussssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0