120629

Ville snabbt kika in och säga att jag lever. Har fullt upp med jobb från morgon till eftermiddag. När jag väl är hemma är jag för trött för att göra mycket mer än att hänga i sängen (tv tittande, häng framför telefonen) vilket oftast slutar med en och annan powernap (inte så att det finns en sol att utnyttja). Idag har jag dock inlett helgen tillsammans med prinsen, lika trötta båda två så de ledde väl inte heller till något speciellt effektivt. Men det är väl enligt mig det som är mysigast. Imorgon ska jag dock upp tidigt för en heldag med syskonen. Fredagen inledde helgen bra och tror morgondagen blir minst lika så. Bloggar via telefonen, därav inga bilder. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0