120703



Usel bloggare är nog vad jag skulle kalla mig själv just nu. Hur som helst så precis som jag skrev i inlägget under så tar jobb upp mina krafter på vardagarna och annars under helgerna klämmer jag in allt det roliga som ska hinnas med. Jobbet börjar dock närma sitt slut, nu är det endast tre dagar kvar. Är därefter fri och kan planera veckorna som jag själv vill. Hade en superfin helg tillsammans med mina ögonstenar. Heldagen med syskonen blev väldigt lyckad. Strålande väder, fina inköp, gott käk och såklart det bästa sällskapet. Hela söndagen spenderades i solstolen med bra musik i lurarna. Som sagt, bra helg! Gårdagen inledde veckan på bästa möjliga sätt, efter jobb drog jag mig in till Malmö för häng med prinsen i solen. Spenderade tid i parken, käkade Malmös godaste kebab och hade det sådär allmänt bäst. Låt resten av veckan bli minst lika bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0