12-01-12 16:45



Idag har det varit en riktigt bra dag. Började inte fråns kvart över tolv så gick upp vid tio, käkade favorit flingorna, hoppade i mjukisbyxorna för att dra till skolan (för att endast ha en lektion - idrott). Tog bussen med min man vilket aldrig är helt fel. Väntade på nästa buss i solsken och när jag sen kommer hem ser jag att jag har fått brev från min gamla träning, med nya tider inför vårterminen vilket betyder att jag kan (ÄNTLIGEN) börja träna på riktigt igen. Inte längre någon 40+ boxning utan nu blir det back to normal med det gamla gänget med boxning så som det ska vara. Känns galet bra.
Hade även fått ett gäng fina underkläder utav mamms, inte helt fel det heller.
Nu ska jag snart iväg för att klippa mig, eller fräscha till topparna med andra ord. Ikväll har jag huset för mig själv ett tag och då hade jag tänkt lyxa till det med sushi till middag. Perfa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0