babbel



Har haft två fina dagar i favorit staden. Igår träffade jag en saknad tjejkompis, blev några rundor i butiker, lunch och en hel del snack. Vinkade hejdå till henne och gjorde därefter världens största misstag... gick in på acne och provade ett par byxor jag långt ifrån har råd med. Väldigt osmart gjort. Träffade sedan upp syster så drog vi hem till henne för kebabkäk och garderobsfixande. Mysigt. Därefter fortsatte kvällen med bio, paranormal activity 3 tillsammans med en fin vän. Kan ju berätta att jag verkligen hade en del drömmar inatt..
Idag har det fixats en del, sagt hejdå till syster och dragit mig hemåt. Kom hem för 40 minuter sedan och är helt slut i hela kroppen. Egentligen var tanken utgång idag men hemmakväll lockar mer. Så så blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0