o n s d a g



Vad gör du just nu?
Ligger i sängen i varma kläder (mjukis, långärmad och hoddie), lyssnar på Beyonce och snackar i skype.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Allt jag vet är att om ett år så går jag i tvåan. Har det förhoppningsvis väldigt bra och längtar till studenten.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Det är klart det finns vissa saker jag ångrar, men eftersom att det inte finns något att göra åt det så är det inte heller något jag går och tänker på så värst mycket.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Lager på lager. Mycket svart och vitt. Bots och kängor. Päls och kappa. Hoddie och stickat.



Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Plattången
2. Kaffe
3. Läppbalsam/läppglans

Har du någon dold talang?
Kan göra olika "former" med tungan.. vet inte riktigt om det är en talang dock.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen var jag ute med mina tjejer och åt på SPOT, träffade M och var på julmarknad med mina fina syster.
Denna helgen ska jag ut med M och sen träffa andra halvan av tjejerna.

Vad har du på dig just nu?
Mjukis, farfarströja och skolans tjocka (varma!!) hoddie.

Bästa skönhetsknep?
Kanske inte direkt ett "knep" men gå på ansiktsbehandling hos Exuviance och använda deras produkter. Guld värt! Sen är det de vanliga som gäller, mycket sömn, vatten, smörja in sig and so on.



Vilka är dina dagens planer?
Ska snart dra mig ner för att duscha och sen kolla egenom matteboken.

Vad äter du helst inte?
Skinka.

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Dirtyglam
2. Ellenclaesson
3. Victoria Törngren

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nej det har jag inte.



Bästa staden/landet du besökt
Italien. Utan tvekan.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ingen jag minns faktiskt.

Tror du på gud?
Nej det gör jag inte.

Vad är din största rädsla?
Ormar, clowner, scream maskar.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Droger.

Vilka är dina favorit namn?
Pojke: Mario, Carlos, Diego, Sandro.  Flicka: Naomi, Chloë, Kiara, Carla.



Hur/Var vill du bo i framtiden?
Italien, Milano. Den vackraste staden med fin miljö, trevliga människor, vackra folk och den godaste maten. En stad med mycket folk och rörelse. De bästa shoppingmöjligheterna, konst and so on.
En lägenhet med vitt lackat golv, tegelväggar, walk in, stora fönster, rött kök och en stor mysig säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0