kopierar dirtyglam eftersom jag är galet uttråkad..


Namn: Louise
Piercingar: I öronsnibbarna, men skulle inte ha emot att ha en till i vänstra öra högre upp.
Tatueringar: Inte än, men i framtiden antagligen.
Längd: 159,5 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunett
Fräknar: Nej
Motto: Alltid följa sina drömmar och inte bry sig om andras åsikter om en. 
Är du kär? Ohjaaa
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaa, eller trivs på ett sätt men på ett annat sätt vill jag flytta till en större stad. milano tex.
Tycker du att du är attraktiv? Olika dag till dag vilket är rätt självklart. 
Dricker du? Absolut, kaffe speciellt haha.
Vilket schampo använder du? Naturelle Smultron
Vad är du rädd för? Ormar, sjukdomar, gubbar haha.
Gillar du att tvätta? Är det någon som njuter av det egentligen?
Gillar du berg- och dalbanor? OM JAG GÖR! Älskar.

Senaste...
Personen du kysste?
Älskling
Filmen du köpte? Köper inte filmer till mig själv.
Låten du hörde? Stand by me
Låten du laddade ner? TQ - westside
Personen du ringde? Mitt hem
Personen som ringde dig? Dolt nummer
TV-program du såg? Big brother
Person du tänkte på? Älskling, vilket jag gör ungefär hela tiden..

Favorit...
Låt:
 Går knappt att svara på, men om jag ska säga just nu så är det shelly - håkan men fråga mig imorgon igen.
Sak att göra: Spendera tid med dom jag gillar aldra mest, resa, shoppa och gå på konserter.
Sport: Boxning & dans.
Dryck: Kaffe
Kläder: Shorts eller skinjackan
Film: Finns så otroligt många, men får nog säga Slumdog på den.
Bil: En liten röd sportig med avtagbart tak
Serie: One tree hill, criminal mids and so on
Människa: Alla närmaste.

Antal…
Gånger du varit kär?
På riktigt, två gånger tidigare.
Gånger ditt hjärta brustit? Ën gång.
Hjärtan som brustits på grund av dig? Ett
Tjejer du kysst? Kysst? Zero
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Väldigt många faktiskt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Rätt många gånger faktiskt, pågrund av boxning osv.

Senaste…
Boken du läste?
Elsas värld
Personen du fick e-mail av? Pappa
Personen du fick brev av? Storasyster
Personen du fick sms av? Älskling
Gången hela din familj åt middag tillsammans? För ungefär en halvtimme sedan, eller jaa.. mina storasyskon bor ju inte här så då kanske det var två månader sedan ungefär
Saken du köpte? Lunch
Resan du var på? Ett tag sedan 

Vad har du gjort idag? Tagit det extremt lugnt och varit ute och gått.
Var det kul? Skulle jag inte påstå.
Brukar du svära mycket? Yes, tyvärr.
När stiger du upp på morgonen? Halv sju ungefär.
Vad har du på dig? En stor stickad tröja.
Vad ska du göra ikväll? Ben & Jerrys och Big brother
Vad är du allergisk mot? Absolut ingenting.
Var har du ont? Just nu ingenstans vilket är rätt så ovanligt faktiskt haha. 
Använder du hårspray? Yes det gör jag.
Kan du stå på händer? Nej, har aldrig kunnat.

Håkan Hellström eller The Ark?
Håkan såklart!
Salt eller socker? Salt utan tvekan!
Gillar du ketchup? Beror på, men inte speciellt mycket.
Är du glad nu? Helt okej. 
Var du glad igår? Kanske inte överdrivet.
Vad dansar du till? Det senaste får jag väl säga.
Stockholm är… ? Fint och väldigt mysigt men inte min favoritstad.
Göteborg är… ? Har bara besökt liseberg så har ingen uppfattning.
Kan du sjunga? Haha inte under press. 
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti men helst pasta (& jaaa det finns en skillnad!)
Land du vill besöka? Det finns en hel del men bl.a Kenya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0