xoxo


har haft en väldigt mysig helg med väldigt mycket degande kan man nog säga.
exakt det jag och linnsan är experter på haha!
idag har det i alla fall varit en typisk söndag, vaknade upp vid kvart i tolv gjorde brakfrukost och satte mig i soffan och kollade gossip girl vilket jag har gjort hela dagen kan man väl säga. har dock tagit pauser för att göra amerikanska pankakor, kokat xantal koppar kaffe och lite sådant. så nu hade jag tänkt sätta på säsongens sista avsnitt därefter hoppa in i duschen och sen måla nagalarna och lite sådant småfix. hoppas ni har haft en fin helg sötnosar!

Kommentarer
Postat av: elna

jag har länkat dig på min blogg, gör du gärna detsamma för mig! :)

2011-01-17 @ 18:43:24
URL: http://elnagronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0