day 02 – your first love

om jag ska vara ärlig så får jag nog ta och säga att min första riktiga kärlek var min förra pojkvän, hamza. vi hade en mycket speciell kärlek till varandra. vi var tillsammans i tio månader, tio mycket galna, lärorika, känslomässiga men helt underbara månader. vårt förhållade var helt galet rent ut sagt, vi gjorde slut och blev tillsammans flertals av gånger. vi bråkade om småsaker som egentligen inte betydde något vilket alltid slutade med att vi hamnade i varandras armar igen.
jag kommer ihåg första gången jag såg hamza, det var sommaren 08 och jag tyckte han var den snyggaste jag någonsin sätt inprinsip haha. det var en typ av kärlek vid första ögonkastet typ av grej. därefter i februari-mars 09 någongång så började han träna boxning där vi började snacka en del då det utvecklades vidare till att vi träffades i mitten av maj och bara ett litet tag efter det så blev vi tillsammans.
man kan nog säga att "passionerat men okontrollerat, ha, idioter" passar lite in på oss...
två skorpioner tillsammans kan inte bli annat än galet rent ut sagt. meeeen sen i april 10 så gjorde vi slut på riktigt, vi har dock ända sedan dess varit riktigt bra vänner. han är en av alla som står mig närmst. vilket jag är otroligt glad över och tanken av att förlora varandra tror jag faktiskt är något vi båda inte skulle klara av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0