let the sun shine baby let it all go let it all go baby let the sun shine let the sun shine baby


väldigt bra torsdag, helt okej skoldag och därefter blev den en långfika med linnsan eftersom hon åker iväg imorgonbitti, kommer sakna den lille tönten. men ska i alla fall bli otroligt skönt med lov, mamms, papps och lillasyster drar iväg och åker skidor och eftersom jag inte vill det så krashar jag hos bigsis i en vecka. ska bli galet mysigt och väldigt kul. tror det blir en bra vecka. så redan imorgon eftermiddag/kväll så drar jag dit. najs. pusss


Kommentarer
Postat av: Linn

Kommer sakna dig med min lille super coola tönt! svårt att vara båda sakerna men du lyckas.. <3

Puuuuuss älskar dig <3

2011-02-17 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0