honey let me sing you a song


http://www.youtube.com/watch?v=fzA_0fbeNh4 - mycket bra låt!
bra dag idag! har sedan jag kom hem legat raklång i sängen med en kopp kaffe i handen och skrivit lite, övat lite inför nationella imorgon kan man väl säga. får väl helt enkelt se hur det går.
ska snart dra iväg och träna, trött som jag vet inte vad är jag men jaja. klockan är kvart i fem och det är fortfarande ljust ute vilket är rätt så ovanligt vid det här laget, dock väldigt skönt. speciellt nu när man håller på att längta ihjäl sig till våren. finns inte så mycket jag vill hellre än att ha vår just nu. men jaa, det visste väl alla redan haha. nu ska jag byta om, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0