det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig, du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha


febern har gått över skulle jag tro men hostan och förkylningen sitter kvar. sov ca tolv timmar inatt vilket var otroligt skönt.
danny gick vidare till finalen igår på melodifestivalen vilket kanske inte så förvånande men ändå väldigt underbart. när jag inte kollade på melodifestivalen och hipp hipp för den delen igår slå låg jag i sängen och streamade jersy shore och därefter sov jag i flera timmar. har inget emot att göra ungefär samma sak idag haha.
(väldigt osammanhängande inlägg.. ber om ursäkt för det!)
ha en fortsatt fin dag gullungar!

Kommentarer
Postat av: Linn

Danny <3

2011-02-06 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0