bob sinclar & sahara ft. shaggy - i wanna

Just nu tänker jag på att det bara är åtta timmar tills jag ska se håkan
När jag vaknar på morgonen är jag oftast övertrött
Min mobiltelefon är min andra halva, följer med mig vart jag än går.
Imorgon kommer jag ta det lugnt efter kvällens roligheter
Ikväll skall jag se världens underbaraste håkan med jonnah i lund <3 <3
När jag bakar så är det alltid choklad som är huvudingrediensen
Sist jag grät var lite mer än en vecka sedan
Kärlek är den kraften som styr oss
I somras var jag brun
Jag pratar mycket och högt
Jag lyssnar på allt och lite till
Jag är sämst på att ta tag i skolarbete
Jag är bäst på att skratta
Den bästa känslan är när man står och hoppar till en konsert
Jag är rädd för ormar, överdriven fobi är vad jag har.
När jag lagar mat lagar jag alltid något med pasta eller kycklingfile
Jag blir störd människor som inte bjuder på sig själva
Jag brukar få komplimanger för mitt hår
Jag glömmer aldrig ruset efter att ha sätt grabbarna för första gången
Jag vill ha sommar - brunbrända ben, shorts, grillning, bikinis, solblekt hår, nattbad och allt det dära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0