sweet like candy


en av alla bilder vi tog i fredags. vad skulle jag gjort utan denhär tjejen alltså? helt seriöst, utan henne skulle jag varit halv. ingen människa kan leva halv. älskar dig gumman.

varit en lugn dag idag, vi slutade redan vid lunchtid. så drog hem, gjorde gött käk (har två recept jag ska försöka lägga ut imorgon!) och pluggade. sen drogs det iväg till träningen, galet kul hade vi det.
vi fick även våra foton vi tog i början av sommaren, ser kanske inte helt perfekt ut. men ändå rätt najs att ha två professionella fotografier hängandes på väggen när man står i ringen haha.
nu ska jag krypa till kojs, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Linn

Louise min finaste älskade andra halva!! Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig! Men du betyder verkligen allt och som du alltid finns där för mig vill jag du ska veta att jag alltid finns där för dig! Fyfan vad du betyder<33 vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan dig! Kan skratta så jag dör över hur störda vi kan vara! Och vi tänker fan likadant hela tiden och fortfarande blir jag lika chockad varje gång det händer! Haha hade kunnat skriva hur mkt som helst om hur mycket jag älskar dig och hur mkt du betyder för mig! Men vill iallafall du ska veta att jag älskar dig min andra halva <3333

2010-09-13 @ 22:42:50
Postat av: Storasyster

Ni är för söta ni två.

Puss på er båda

2010-09-14 @ 14:25:14
Postat av: louise

linn: awwee bölar nästan, men du vet att jag känner exakt likadant för dig hihi. VI ÄR BÄST LOVE YAH! (L)

2010-09-14 @ 16:17:52
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0