c u when u get there


hur ser din drömpojkvän ut? utländsk på ett eller annat sätt, svart eller brunt hår och därmed bruna ögon. en mysig stil ska han ha och en fin kropp är ju inte fel det heller. har du fått en kyss den närmaste veckan? nepps. hur lång är du? lång skulle jag inte vilja säga, 1.62 eller något. vilken är den senaste film du sätt? satc 2 men tjejerna i söndags. när såg du senast din mamma? igår kväll, idag är hon bortrest. vilken är din favoritplats? balkongen i italien, stranden här hemma och så många andra.. hur stor är din säng? 120 centimeter skulle jag tro. var vill du befinna dig om tio år? i milano såklart! vad sover du i? linne & trosor. tycker du om kina mat? kinamat är kärlek. vad är romantiskt enligt dig? när killen visar sin kärlek på ett tydligt sätt.  har du någon piercing? örhängen bara :( kan du prata några andra språk än svenska? engelska, franska och leker att jag kan lite på italienska på arabiska/turkiska. vad spenderar du helst pengar på? klääääder, sen blir det rätt mycket på fika & mat (kaffe!) vill du har barn i framtiden? när? och hur många? vet inte, känns inte som jag är den personen. men i sådanafall ett eller max två och när jag är i slutet på tjugo-årsåldern början på trettio. vad skall du göra imorgon? jag ska redovisa svenska, ha idrott, ph samtal och lite sånt. dansar du i bilen? ohja, jag dansar nog mest överallt. vem är den roligaste människan du känner? linn, elin och hanna tar nog dom platserna! vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? kläderna, ögonen och kroppsspråket. ditt favorit sällskapsspel hatar sällskapspel och alla spel for that matters. skulle du själv säga att du är lycklig just nu jadå jag mår väldigt bra, orkar bara inte med skolan.. vilken är din favorit glass ben & jerrys <3  tycker du om att mysa/kela jadå det är klart. är du en beroende människa? ja det kan man lätt säga, datan, bloggar, vänner, kaffe, läppsyl, musik osv. din största vinst i spel och sånt? i sådanafall så vann jag 100 spänn när jag var typ fem, jag köpte mig en barbie. dina favorit svordomar fuck skulle jag tro. vad har du ätit idag? min pasta med kyckling <3  saknar du något för tillfället? jaaaa linn!!  vad skall du göra i helgen? det vet jag faktiskt inte, bara måndag idag ju. nämn två historiska personer som intresserar dig haha vet faktiskt inte. vilken är din sämsta egenskap att ibland kan jag nog bli lite 2much i guess. hur imponerar man på dig? är sig själv (haha inte alls vanligt svar på en sån fråga) får mig att skratta och är otroligt charmig. vad har du för ring signal? vibration. sover du helst ensam eller med någon? supermysigt att sova med någon men det kan vara skönt att sova själv ibland också. vad fick dig att ordentligt skratta senast? träningen, min käre killkompis med hans otroligt sjuke humor. vad skall du göra efter att ha svarat på dessa frågor? checka fb, läsa igenom min svenska sen krypa till kojs.

via antonia-dirtyglam & erikaklang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0