saaaay aah


gårdagen var sjukt lyckad, hade en riktigt fin födelsedag!
blev väckt med röda rosor, frukost på sängen och en massa fina presenter. sen tog jag det bara sjukt lugnt eftersom jag var rätt trött efter gamleby så satt mest och pysslade med min nya data och pratade med världens finaste bestie över skype! lyssnade på grabbarnas nya singel gjorde jag också hihi..
sen på kvällen blev det fix så drog jag och elin till en killkompis där det blev en sjukt rolig kväll med sång för mig och en massa skratt.
idag blir det kalas för mig med släkten, de kommer vid två så borde väl hoppa in i duschen nu. är sjukt trött dock.. men det blir säkert brau. pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0