how do you like that


trotts min trötthet så har dagen ändå varit mysig, tagit det lugnt, kollat på Paranormal Activity (ettan) som förövrigt var sjukt överskattad enligt mig kan knappast säga att jag blev rädd. sen har släkten varit här och käkat god mat och jag har fått ännu fler fina presenter. just nu ligger jag i sängen med min bebisdata, lyssnar på lugn musik och halv-kollar på indiana jones som går på tv. söndagar är allt mysiga.. förstår inte hur folk kan hata denna dag så mycket? speciellt nu när man har en hel vecka framför sig med lov!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Fina du.... Miss you

Puss

2010-11-01 @ 11:30:29
Postat av: louise

storasyster: saknar dig med, hörde att vera ville in till dig idag men sen kunde hon inte pågrund av mig.. jag får i alla fall komma in någongång under veckan så vi får höras om det? puss

2010-11-01 @ 12:20:03
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Ja det är lugnt, Vera kommer till mig på torsdagkväll sen går vi nog i stan på fredag och sen bio innan hon åker hem. Kom du också om du vill.

Puss

2010-11-01 @ 12:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0