no love found no love lost


mitt framtida barn haha' har på senaste tiden bara lagt ut massa random-snygg-bilder men har inga andra på denna datan, har liksom inte tagit några sedan min bday så har blivit så. och dagens och sånt grejs var det väl typ månader sendan jag la ut det hehe.
har inte något speciellt att skriva (känns som jag skriver det varje gång jag bloggar), har sjukt mycket inlämningar och grejs i skolan just nu.. senast idag hade vi prov i no tillexempel.
allmänt så blir det malmö med flickorna på fredag, sjukt mys. sen på söndag blir det antagligen match hemma på klubben, nästa onsdag blir det harry potter premiär med bestie och om två veckor ska jag äntligen få träffa emms, inte helt fel faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Tracy K

Japp, Chanel är ett av favoriterna!<3

Förresten gullig unge :p

2010-11-10 @ 22:44:37
URL: http://tracyk.blogg.se/
Postat av: Emma

(Y)

2010-11-11 @ 15:52:54
Postat av: Tracy K

Sv: Jag hälsar henne det :))) <3

2010-11-11 @ 16:44:19
URL: http://tracyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0