talking to the moon


inte bloggat sedan typ torsdags? fattar inte varför jag egentligen blivit så seg på det, tappat lusten skulle jag tro.. men jaaa igår var det stan efter skolan med hanna o elin, blev mysfika i det regniga vädert och en massa snack. sen igårkväll blev det bara chill hemma. lördag idag då och bestie kom hit lite över tio, vi eller rättaresagt jag ställde mig och gjorde brunch, amerikanska pankakor, ägg och kaffe. efter det var vi rätt så belåtna så vi har nästintill hela dagen legat raklånga i sägen kollat på paranormal activity 2 och hel drös med avsnitt av criminal minds. sen drog hon väl hemmåt för en halvtimme ca, för att duscha och hämta sleepover-grejs sen kommer hon tillbaka hit igen för en myskväll. låter fint i mina öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0