let's have a toast for the douchebags, let's have a toast for the a------s, let's have a toast for the scumbags, let's have a toast for the jerkoffs. baby, i got a plan, runaway fast as you can


hey älsklingar, fredagen och lördagen har rullat på mycket fint. gårdagen/kvällen var galet mysigt med fika med mina fyra söta tjejer, en massa skratt och djupa disskutioner. därefter åkte linn och elin hem då jag och hanna drog oss vidare till bion där vi såg "du kommer möta en lång mörk främling", där satt vi med 50+ och skrattade åt rätt torra skämt, men mysigt var det. därefter blev det te drickande och bara allmän mysfaktor.
idag har jag tagit det vääldigt soft, först med hanna sen för mig själv med häng framför ch131.com och därefter med linnsan. kvällen spenderas förmodligen själv, imorgon blir det antagligen hemma match.. tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0