hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå


en glad tisdag med tre klara betyg inför sluterminen våren i nian, vilket två av dom är mvg och ett av dom är vg som jag kommer kunna höja om jag vill - känns galet bra vill jag säga er! nu är det bara så att vi har ett fysik/kemi prov imorgon och jag känner mig rätt död när det gäller det. så just nu borde jag sitta och råååååååplugga men förhoppningsvis händer det om ca tio min haha.
annars då? jodå, det flyter väl på.. allt känns bara väldigt rörigt, typ livet. men inget jag deppar över faktiskt. jag klarar mig finfint.

Kommentarer
Postat av: Tracy K

sv: Aaa chanel! <3 :)

2010-11-10 @ 21:12:10
URL: http://tracyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0