bildbomb gamleby - torsdag/fredag#


Torsdag morgon och solen lyste fint in genom fönstret
lite random bilder på hur det såg ut i vår lilla lya...
80% av allt där är mitt...
min och linns mkt använda bikinisar
mina ubersköna säng och den tomma med lite kläder på hah
smågrejs
min feete väska bla. hahaha, känns som mina grejs är överallt
linns säng och michelles efter hon drog till sm
fiiiint hah
gången ner till "gården"
haaj gött folk!
en söt linn på promenix med gruppen
gården
så otroligt fint
söta flickor och ett helt gäng andra fölks
klockis!
en till söt prick
OHYES!
mysigaste (& varmaste!!!) promenaden på lääänge
vi var tvugna att dra upp i bergen, plågsamt värre
fast det var nog värt det. bilden gör det inte rättvist.
sötaflicka
yeee
så goooddamn klockrent, vi är i gamleby (världens håla) på något jäkla berg och på en bänk där så är det kladdat med grabbarna (EMD, erik, matte, danny) på hela bordet. Så sjukt kul att just vi såg det och det stod just grabbarnas namn hur mkt några andra tjejer gillade dem. BIGLOVE och måste ju ha någon "bindelse" eller? ;)
kärlek.
happyface
gölligt värre
helt jäkla överdrivet översöta superungar!
folks påväg till badet
så klockren bild!
fotboll♥
ursäkta den helt otroligt äckliga bilden, men på torsdagskvällen när vi var tvugna att städa så såg det ut lite såhär.. nääästy as hell.
fredagen och bussen hem.

Torsdagen hade vi promenad i den heta sommarvärmen, sen blev det hemkunskap. Bad på kvällen och det tog mig ca två timmar att hoppa från ett två meters hopptorn (höjdskräck) och hela skolan checka. Pinsamt värre, men fan vad stolt jag var sen.
Riktigt rolig kväll förövrigt, men senare på kvällen blev det städning vilket sööög. Och fredagen var det ute idrott i solen, gött som fan och sen blev det en lång (tråkig) bussresa hem.

Har en massa massa naturbilder btw som jag tänkte lägga in i vanliga inlägg senare, blir rätt drygt annars.

Kommentarer
Postat av: simone

aaauuu fyy för avloppsstädning:P

2010-05-30 @ 14:04:03
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0