bildbomb gamleby - onsdag#


onsdageftermiddag och jag bjuder på mig själv, lev med det! ;)
linn och michelle hittade något roligt fölk att snacka med
hallådär! tror vårt rum/fönster är där i mitten någonstans :)
hallå på dig med sötaste "så-fort-det-kommer-upp-en-kamera-så-posar-vi" linn (fast vi är likadana!)




jonnah,josse jag och linn. söta flickor. obs för jäkligt pösigt linne, är inte så stor om man säger så HAHA.
huuuur söt är inte denna tjejen? ö.v.e.r.s.ö.t
överfina
linn och jau skulle ta några fina bilder, gick väl sådär. så här får ni en finfin HÖH mongobild. (VARNING PÖSIGT LINNE!) hahahahhaah
har jag berättat hur mkt jag älskar gamleby??????
de omtalade korridorerna *albins trumvirvel durum duuush*
biglove.

Onsdagen och michelle åkte hem efter lunch någongång eftersom hon skulle tävla sm. Tog en massa massa bilder med flickorna och hade det allmänt najs som alla andra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0