bildbomb gamleby - tisdag#


trötta filurer på tisdagsmorgonen
jag var glad tydligen
nej men hallådu!
fler glada folk
alla flickor hah - michelle, josse, jonnah, linn och jag.
josse var söt som alltid
föölks
amer var ju nästan lika söt som josse hah
göllisar
alla blondiner (eller föredetta) ville/vill vara som oss brunetter! vilket vi har ett tydligt bevis på här...
johannes trodde han kunde flyga
peace baby peace!
sexy baaack HEH 
det var sommarvärme!
hallåboys
först till ica........typ

klockren bild, framme på ica (fetton? ohyes!)
folket hugger in, (vi = alla trelleborgs åttor/några sexor skriker högst på skånska så alla småländska tanter och gubbar blir irriterade) och går direkt till läsk/godis/chips avdelningen.. bra rykte vi fick.. HAHA
såhär såg det ut på rullbandet..fint, mycket fint...
jag var lite förälskad i min vitamin well ♥
told you so
och tisdagens bilder avslutar vi med nu en bild på mih o michelle som muppar oss vid dörren HAHAH

Två bilder från morgonen, sen senare på eftermiddagen/kvällen när vi drog till ica för att fetta oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0