bildbomb gamleby - måndag#


På söndagen när jag höll på att packa så såg det ut litesåhär
ca 06.00 på måndagsmorgonen mina två söta flickor trötta men glada och förväntningsfulla

en annan mupp på bussen - hah jaaaaag
fraaaamme i gamleby, "huset"
matsalen typ - godaste maten!
från vårt fönster
utsikt
efter en massa syslöjd osv så drog vi iväg ner till "havet" för att ta årets första dopp
fölk!
jag i vimset
gulligt värre
SÖTNOSAR!
stranden, here we come
folk som ska hoppa från tian.. något inte jag gjorde om man säger så HA-HA-HA
folk och jens som vinkar hej ;)
jag, malin o co, och massa random folk
josse från 10 meter
linn från 10 meter
jag/ninjagubben (HHAHA) från bryggan
jonnah från 5 meter
förklaring hur man andades i det kalla vattnet (HA!)
fint
lyckorus
HAHA
kommer inte ens förklara vad michelle och linnsan gör... ;)

Har en hel drös bilder till men tror att vi håller dem för oss själva haha.

Kommentarer
Postat av: Nyfiken trelleborgare

Gud vad det är likt Emma Anderson på den tolfte bilden! Är det hon?

2010-05-26 @ 17:19:21
Postat av: louise

"nyfiken trelleborgare": för det första har jag aldrig förstått mig på saken med att inte säga sitt namn, konstigt värre? :s

men i alla fall, nepps det är michelle och jonnah. emma andersson går inte på min skola längre. :)

2010-05-26 @ 20:15:19
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0