dying to say this to you


två rätt hemska bilder på mig från förra veckan när jag och linnsan stod och gjorde pankisar.
Haaaajsolstrålar! Har haft en sjukt chill morgon, vaknade vid halv ett, gjorde frulle och tog det lugnt. Sen nu har jag snackat med emm's ett tag i telefon, kulkul. Vi har inte snackat på ett tag så var najs med lite update hah.
Och nu ska jag slänga på mig lite vettiga kläder och lägga mig ute i solen, glad söndag gött folk!
ps. har ni hört " R.I.O - Narrow Roads"?, GRYM! ds.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Peace and love: ah ska bli jäävligt skoj!

2010-05-02 @ 15:54:19
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kan du inte lägga in fler bilder på dig själv? Blir mycket roligare att läsa bloggen då. Kan du inte också skriva ett inlägg om vad du använder för smink? Hade jättegärna velat veta. Kram!

2010-05-02 @ 18:33:46
Postat av: louise

Sofia: För det första, jätte kul med respons! Och det är klart jag kan lägga in fler bilder på mig själv :) Ett inlägg med vad jag använder för smink kan jag självklart fixa det med. Kram på dig!

2010-05-02 @ 19:44:20
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0