hemma tillbaka i skåneland


extrem bildbrist så får bli denna bilden på mig o linnsan.

Är hemma nu, allt har varit helt underbart. Det gör fan i mig ont i mig att vara hemma, vill vara kvar i gamleby. Varit en av dem bästa veckorna ever.. vill tillbaka! Men kan berätta mer om det senare, har rätt mkt att göra nu..eller jah, typ småsaker. Så som kolla egenom bilderna vi tog med pappa (jag är 1200 bilder rikare sedan vistelsen i gamleby, helt sjukt!!), uppdatera mig i bloggvärlden osv. Ja ni vet.. :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack för veckan ;)

2010-05-22 @ 09:47:34
Postat av: louise

hanna: tack detsamma, har varit jätte roligt att umgåtts med dig! :)

2010-05-22 @ 16:36:04
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0