tyck synd om mig nu, det var det sista du sa


efter en hemsk dag, svettig träning (där min kära killkompis nockade till mig så har tre feta röda märken vid ögat nu, det första jag sa när det hände var "ohnooooo kommer få blåtira till imorgon på skolavslutningen *sadface*") men förmodligen så får jag inte det, är bara lite svullet. Men men, sånt man måste ta när man går på boxning, är rätt van men ändå att det händer just idag är lite sugit. Men det jag skulle komma till är att håller just nu på att pyssla om mig själv, ansiktsmask, måla naglarna och allt det där ni vet. För imorgon får vi befrielse!!! ♥
De gillar vi, så nu ska jag fixa klart lite grejs sen blir det beatysleep hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0