breakeven


jag & syster på midsommar.. har förresten riktigt många bilder ifrån i fredags, något ni vill se? eller bara låta dem "ploppa" in lite såhär?
chill dag idag, varit @ linns place i några timmar, min lilla fru (haha, flipp!) åker ju imorgon till frankrike den muppen. så umgåtts med henne, sen drog jag ner till stranden och slappa. kom hem, städade en hel del *stolt* och nu är jag nyss hemkommen från stranden då jag, mamms o lillasyster käka kvällsmat där följt av kvällsdopp. rätt mysigt. papps är ju borta en vecka så bara vi tjejer hemma haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se :D

2010-06-27 @ 22:20:05
Postat av: louise

kul, då ska jag försöka fixa det så snart som möjligt!

2010-06-28 @ 10:59:50
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0