räknar varje andetag


det är fredag & 30 grader (vilket det är varje dag nu mera) - stranden blire nu då!

såg jag hade fått en gullig komentar från en tjej med namn sandra. ska bara säga att egentligen är jag inget bigfan av att svara på komentarer i inlägg, men detta får väl bli ett undantag:

"Hej, hej! Jag älskar verkligen din blogg och besöker den i princip varje dag!
Men jag har en fråga. Vilken är din favoritblogg och var hämtar du mest inspiration?
Kram."
S V A R: Hej på dig, för det första tack så hemskt mycket! Min absoluta favoritblogg är dirtyglam.blogg.se, en blogg med helt otroligt mycket inspiration. Mycket bilder, skönaste musiken osv. sen älskar jag sättet Antonia skriver på också.
Och allmänt vart jag hittar min inspiration så är det väldigt olika, bloggar, folk, musik, tv och sen är mitt humör väl rätt avgörande hur jag väljer att klä mig och se ut. Men mest så är det nog internet skulle jag tro, bloggar och allt som hör det till. kram på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0