låt oss gå dit där ingen annan vet


Bestämmer man  sig för att dagen ska bli bra så blir den verkligen det.
Hade lika trevligt som alltid med emm's, häng på dala med sol & bad. Catch up från nu när hon har varit iväg i två veckor och lite sådant. Riktigt roligt i alla fall.
Sen är jag sedan några minuter tillbaka hemkommen efter att ha träffat en gammal kär vän, elin. Eller ja, gammal är nog fel att uttrycka det men jaja i alla fall, sjukt roligt där med. En massa snack, glass och sånt treevligt. Kul var det i alla fall.
Nu är jag trött som få, cyklat som en dåre har jag gjort idag haha , sju gånger fram och tillbaka i hålan här. Rätt sjukt. Jaja, imorgon kommer saknade bigsis, nääjs! p u s s p å e r

Kommentarer
Postat av: elin

taack för ikväll! jag hade riktigt mysigt, kul att träffas igen! :)<3

2010-07-08 @ 22:23:31
Postat av: louise

elin: tack detsamma! hade också väldigt kul, vi hade ju mycket att prata om haha :)<3

2010-07-08 @ 22:33:15
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0