kissing

 galet snyggt!
måste bara säga, gosh vad jag älskar oss. vår klubb, så sjukt härliga! vår boxningsklubb i vår lilla håla, ingen kan slå oss för fyfan vad vi är braau! riktigt gött vi hade ikväll. sprang på stranden, bada, körde lite på plattor, hängde, grillade och bara umgicks.
blir tydligen något slags fear factor om några veckor, sumodräkter & levrar - here we come! hahah, kommer bli fett. något läger senare blir det tydligen också. bästbästbäst.
dagen allmänt har faktiskt varit riktigt fin - stranden, träffat bror lite, dala med klubben & såklart att spanien vann.
nu ska jag fixa lite te, lägga mig framför oc & njuta.
imorgon ska jag & emm's träffas. can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0