där ute finns en värld av långa nätter


bilden: Marcio Simnch
Buongiorno!, sovit gott? Hade som sagt utveckligsamtal 7.30 imorse, kändes helt ärligt som att kliva upp mitt i natten. Helt sjukt. Kom i alla fall hem en timme senare ungefär och slängde mig direkt i sängen. Somnade, och sov som en stock. Neh, men nästan. Riktigt tungt i alla fall. Sen nu väkte papp's mig och sa att jag skulle gå upp och städa. Jiipii liksom -.-
Jajaa, det är väl bara att få det gjort helt enkelt. Sätta på lite melissa horn eller något så att jag vaknar i alla fall. Sen blir det duschen och fix. PUSS & glad fredag på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; haha, jaså, vad käkade du då? (: <3

2010-01-08 @ 14:59:35
URL: http://milknwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0