all the crazy shit i did tonight, those would be the best memories


pic; the cobrasnake
WIHOO, är hemma från malmö. Har haft en helt underbar dag med syster. Sjukt lyckat! Köpte tre plagg jag är helt förälskad i, galet nöjd med andra ord. Sen blev det gött käk och det bästa sällskapet som sagt.
Är på helt sjukt bra humör nu. Sitter och ler hela tiden, så underbart!
Något som inte är fullt lika underbart är att jag ska ha samtal inför den kommande terminen med min lärare och mina päron imorgon halv åtta. Halv åtta liksom!!?! Jag dör typ att av trötthet om jag vaknar vid tio/elva nu på lovet. Hur ska det då gå imorgon när jag måste upp halv sju ungefär. Usch, vill inte ens tänka på det.
XXXX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0