let's go back to miami


HALLOJ SNYGGON!!!                                                                                                        pic; the cobrasnake
Är på galet bra humör, var helt underbart på ansikstbehandligen. Det var väldigt fint och fräsht och tjejen jag hade var väldigt snäll och social. Fick förstås massa behandlingar osv. Det var vädligt skönt och har redan resultat. Fick massa testers som jag måste använda nu, så jag fortsätter ta hand om huden. Fick även en jätte bra foundation som inte stänger porenrna, vilket är väldigt bra. Jajaa, galet bra var det där. Så om ni bor i malmö så rekomenderar jag starkt Exuviance!!
Sen hade min bikini som syster hade beställt till mig kommit så fick den idag också, och jag säger bara en sak - I LOVE IT! Lägger kanske in en bild senare.
Nu blir det sjukt god mat med familjen, ha en fantastisk fredag, PÖSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0